loading...
آموزشی و جهانگردی وعلمی و...
مهربان بازدید : 36 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نمیدانم چرا من اینقدر هوای ابری را دوست دارم

شاید بخاطر اینست که همیشه هوای دلم ابریست

دوست دارم باران بیاید

علی الخصوص اگربهار باشد

وصدای شیروانیها و ناودانها دربیاید

یک سمفونی تمام عیار

واین وسط بلبل هم دیوانه وار برای خودش بخواند

 دوست دارم میان روز باران بیاید و همه را خیس کند

در خیابان

در کوچه

در همه جا

نه از این بارانها که همه چیز را آلوده تر می کند

بلکه از آن بارانهای درست و حسابی

باران برکت دار! باران حقیقی!

آن باران بیاید جویها را پاک کند

کمی طراوت تزریق کند به همه ءخاک ! به همه ی روح!

چتری هم نباشد

سقفی هم نباشد

دوست دارم باران بیاید همه کتها و مانتوها و کلاه ها و شالها را خیس کند

دوست دارم باران بیاید  و بر شانه های همه  پشت هم تلنگر بزند

دوست دارم همه این سرزمین را خیس کند

همه آنهایی که در روزمرگی  و خواب غرق شده اند را  خیس کند

من خیس شوم

تو خیس شوی

راستی تو آیا باران را دوست داری؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 2,936